DLA KOGO?
OPUS 29 – konkurs na projekty badawcze, przeznaczony dla naukowców na wszystkich etapach kariery naukowej. Czas trwania projektu może wynosić 12, 24, 36 lub 48 miesięcy.
PRELUDIUM 24 – konkurs na projekty badawcze, przeznaczony dla naukowców bez stopnia doktora. W konkursie można uzyskać grant w wysokości maksymalnie 70 000 zł, 140 000 zł lub 210 000 zł na finansowanie projektu trwającego odpowiednio 12, 24 lub 36 miesięcy.
INSTYTUCJA FINANSUJĄCA
WAŻNE ZMIANY:
Prosimy zwrócić uwagę na dodatkowe dokumenty, niezbędne w procedurze aplikacyjnej w UJ CM:
1/ Formularz Rejestracji Projektu_– dokument z wykazem planowanej do zakupu w ramach projektu aparatury należy złożyć w Centrum Zarządzania Projektami CM do dnia 12 maja 2025. W celu optymalizacji wykorzystania zasobów Uczelni, podczas planowania kosztów w kategorii aparatura w pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę sprzęt, będący na stanie Uczelni.
2/ Oświadczenie do porozumienia o współpracy– w przypadku planowania realizacji projektu w ramach grupy podmiotów, oprócz pobranego z systemu OSF Porozumienia o współpracy, należy złożyć w Centrum Zarządzania Projektami CM Oświadczenie podpisane przez Władze reprezentujące jednostkę partnerską. Zobowiązuje ono Partnerów do podpisania rozszerzonego porozumienia o współpracy w przypadku zdobycia środków grantowych.
3/ Wydruki wniosku, składane do CZP do dnia 6 czerwca w wersji papierowej wymagają podpisów i pieczęci Kierownika_czki Projektu, Kierownika_czki jednostki, w której projekt będzie realizowany (Katedry, Kliniki, Zakładu, Pracowni – o ile są jednostkami samodzielnymi) oraz Dziekana właściwego Wydziału. Wymóg podpisu wniosku przez Dziekana dotyczy również Wydziału Lekarskiego.
TERMINY APLIKOWANIA:
Do dn. 12 maja 2025 r. należy złożyć w Centrum Zarządzania Projektami CM Formularz Rejestracji Projektu NCN wraz z wykazem planowanej do zakupu aparatury, podlegający weryfikacji Pełnomocnika Prorektora CM ds. nauki i infrastruktury.
Do dn. 2 czerwca 2025 r. można konsultować wersje próbne wniosku (wydruk roboczy) z pracownikami_czkami Centrum Zarządzania Projektami. Wniosek podlegający weryfikacji powinien zostać uzupełniony przynajmniej w następujących sekcjach: Wnioskodawca, Kierownik projektu, Zespół badawczy, Plan badań, Kosztorys (w tym Wynagrodzenia i stypendia, Aparatura i Inne koszty wraz z uzasadnieniem).
Wnioski, które nie zostały przekazane do Centrum Zarządzania Projektami celem konsultacji w terminie do dn. 2 czerwca 2025 r. nie będą procedowane, o ile nie uzyskają akceptacji Dyrektor Centrum Zarządzania Projektami, p. Alicji Rybki, na przedłożenie ich w późniejszym terminie.
Do dn. 6 czerwca 2025 r. należy przekazać do CZP gotowy wniosek wraz z wymaganymi załącznikami. Lista załączników dostępna w Zasadach składania wniosku.
Dn. 17 czerwca 2025 r. o godziny 16:00 mija termin składania wniosków przez Kierowników_czki projektów w systemie OSF.
WAŻNE DOKUMENTY i ZAŁĄCZNIKI
Zasady składania wniosków NCN 57
Formularz rejestracji projektu
Instrukcja uzupełniania danych jednostki
Oświadczenie Szkoła Doktorska- dotyczy tylko konkursu Opus
Oświadczenie dot. zgód w projekcie
Zgloszenie Projektu Badawczego
Oświadczenie do Porozumienia o współpracy