Oferta pracy Specjalista ds. marketingu w projekcie pt.: „Wspólne uczenie się i innowacyjne nauczanie na potrzeby badań przesiewowych dla nowych leków ośrodkowych”

Zaproszenie do złożenia oferty dotyczącej zatrudnienia pracownika na potrzeby realizacji projektu
 pt.: „Wspólne uczenie się i innowacyjne nauczanie na potrzeby badań przesiewowych dla nowych leków ośrodkowych” finansowanego ze środków Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji – Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności.

 

Specjalista ds. marketingu

Okres zatrudnienia:

Oferujemy zatrudnienie od 1.03.2025 r. do 31.10.2025 r.

Wymiar zaangażowania: ok 20 godzin w miesiącu.

Oferujemy zatrudnienie dla 1 osoby w ramach umowy cywilnoprawnej. Rozliczanie miesięczne na podstawie rzeczywistej pracochłonności, udokumentowane protokołem odbioru wykonanych usług. Wypłata wynagrodzenia na podstawie wystawionego przez Oferenta rachunku do umowy zlecenia ze wskazaniem ilości godzin oraz stawki godzinowej.

Całkowita kwota przeznaczona na wynagrodzenie dla zatrudnionej osoby na tym stanowisku wynosi 12 800,00 zł.

Nazwa jednostki prowadzącej badania: Zakład Farmakodynamiki, Wydział Farmaceutyczny, Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum w Krakowie.

Zakres prac:

Przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby działań marketingowych, w tym postowanie treści w mediach społecznościowych oraz edycja i optymalizacja treści tekstowych na stronę internetową projektu Braining.

  • Tworzenie i edycja treści na stronę internetową zgodnie z zasadami SEO,
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii w social mediach (posty, grafiki, infografiki, krótkie teksty reklamowe),
  • Współpraca z zespołem projektowym oraz ekspertami w zakresie komunikacji i promocji.

Wymagania:

  • Wykształcenie farmaceutyczne, medyczne lub pokrewne,
  • Doświadczenie w tworzeniu treści marketingowych i/lub redakcji tekstów,
  • Znajomość zasad SEO oraz dostępności treści internetowych (WCAG) będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność tworzenia angażujących postów do social media (Facebook, Instagram, LinkedIn),
  • Kreatywność, lekkie pióro i umiejętność przystępnego przekazywania informacji naukowych,
  • Mile widziana znajomość dotychczasowych działań promocyjnych projektu
  • Mile widziana znajomość podstawowych narzędzi graficznych (np. Canva, Figma, Photoshop).

 

Do udziału w wyborze oferty dopuszczane będą wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenia oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Zleceniobiorcy w ramach niniejszego projektu.

Ważne terminy:

Termin składania ofert: do 24.02.2025 r.

Preferowana data rozpoczęcia pracy: 1.03.2025 r.

Oferty zawierające: CV, załącznik nr 1 – klauzula informacyjna, załącznik nr 2 – zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oraz ewentualne dodatkowe dokumenty, z których będzie wynikało, że osoba posiada wymagane wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności prosimy przesłać na adres e-mail: karolina.pytka@uj.edu.pl do dnia 24.02.2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem w tytule wiadomości: „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. marketingu”.

Informacje o przebiegu postępowania kwalifikacyjnego:

Z wybranymi kandydatami będzie prowadzona rozmowa kwalifikacyjna w języku polskim.

Osoby, które nie zgłoszą się na rozmowę kwalifikacyjną, nie będą uwzględnione w postępowaniu kwalifikacyjnym.

 

 


Powrót