Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie
poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w wymiarze pełnego etatu
w Biurze ds. Badań Klinicznych Działu Nauki
Opis stanowiska:
kompleksowe zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych w roli managera projektu.
Zadania:
- utrzymywanie bieżących kontaktów z Agencją Badań Medycznych, monitorowanie wytycznych, przygotowywanie sprawozdań i innych dokumentów projektowych,
- zapewnienie prowadzenia projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie i warunkami zawartych umów, monitorowanie realizacji projektu, udział w negocjowaniu zmian, zarządzanie zmianą i ryzykiem,
- przygotowanie i weryfikacja umów, dokumentów finansowo-księgowych, zamówień, zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej, a także dokumentów kadrowych i innych,
- nadzór nad współpracą z podwykonawcami projektu,
- koordynacja zespołu administracyjnego odpowiedzialnego za obsługę prawną, finansowo-księgową, kadrową oraz proces zakupów w projekcie,
- bieżąca komunikacja z członkami zespołu projektowego i interesariuszami projektu,
- obsługa kontroli, audytów, ewaluacji projektu,
- promocja projektu i jego rezultatów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office,
- umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie relacji z naukowcami, efektywna komunikacja,
- samodzielność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków, inicjatywa, proaktywność,
- doskonała organizacja pracy, umiejętności w zakresie ustalania priorytetów, monitorowania realizacji zadań i orientacji na rezultaty,
- umiejętność działania pod presją czasu, terminowość.
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
- doświadczenie zawodowe związane z realizacją projektów badawczych (w szczególności w sektorze medycznym) lub zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych, zwłaszcza w publicznej szkole wyższej,
- znajomość sektora badań klinicznych i zasad GCP.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę – na czas trwania programu,
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. Karta Multisport),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość zdobycia doświadczenia w ramach wieloośrodkowego projektu prowadzonego we współpracy międzynarodowej,
- praca samodzielna, w ramach i przy wsparciu interdyscyplinarnego zespołu,
- atrakcyjna lokalizacja biura w centrum miasta – ul. Podwale 3.
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie w/w dokumentów mailowo na adres dzial.nauki@uj.edu.pl z dopiskiem w temacie maila: „Rekrutacja BBK” w terminie do 31 października 2021 r. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną na podany w dokumentach adres e-mailowy.
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.