Oferta pracy na stanowisko administracyjne w Sekcji Programów Międzynarodowych Działu Nauki

 

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie
poszukuje pracownika administracyjnego

w Sekcji Programów Międzynarodowych Działu Nauki

 

Opis stanowiska:

Wsparcie Kierowników Projektów, badaczy Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, w aplikowaniu o środki finansowe oraz w realizacji projektów finansowanych w ramach programów międzynarodowych, funduszy europejskich oraz zagranicznych środków pomocowych przeznaczonych dla szkół wyższych. Pracując na tym stanowisku zdobędziesz unikalne doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z dziedziny medycyny i nauk o zdrowiu.

 

Zadania:

  • pomoc na etapie pozyskiwania finansowania (poszukiwanie źródeł finansowania, wsparcie w procesie aplikacji),
  • monitoring projektów i nadzór nad ich prawidłową realizacją – analiza harmonogramów, zadań badawczych oraz  planowanych wydatków pod kątem ich zgodności z dokumentacją projektową, zarządzanie zmianami  w projektach,
  • weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, wniosków i  formularzy związanych
    z zamówieniami, kart pracy i  innych dokumentów związanych z realizacją projektów,
  • doradztwo w zakresie kwalifikowalności wydatków, zatrudnienia w projektach, przygotowania zamówień,
  • koordynacja procesu sprawozdawczości oraz rozliczania i  kontroli w okresie trwałości projektów.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji z naukowcami, efektywna komunikacja,
  • samodzielność i zaangażowanie  w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • inicjatywa, zdolność aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów,
  • doskonała organizacja pracy oraz umiejętność działania pod presją czasu, ustalania priorytetów,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

 

Dodatkowym atutem kandydata będzie: 

  • doświadczenie zawodowe związane z aplikowaniem i realizacją projektów finansowanych w ramach programów międzynarodowych, funduszy europejskich, zagranicznych środków pomocowych (doświadczenie związane tematycznie z badaniami naukowymi, w szczególności w sektorze medycznym, będzie dodatkowym atutem) lub projektów wdrożeniowych,
  • doświadczenie związane z zatrudnieniem w jednostce sektora finansów publicznych, zwłaszcza w publicznej szkole wyższej.

 

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę na zastępstwo (z możliwością kontynuacji zatrudnienia)
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. Karta Multisport),
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, zdobycia doświadczenia oraz realizacji własnych pomysłów w prestiżowej organizacji,
  • miejsce pracy: ul. Podwale 3, Kraków

 

Wymagane dokumenty:

  • CV z własnoręcznie podpisanym oświadczeniem Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))oraz zgodnie  z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.”, załącznik
  • list motywacyjny

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie w/w  dokumentów mailowo na adres  dzial.nauki@uj.edu.pl z dopiskiem w temacie maila: „Rekrutacja SPM” w terminie do  31 sierpnia 2020 r.  O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną na podany w dokumentach adres e-mailowy.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.


Powrót