START


Logowanie do systemu FnP (klik)

  • Pierwszy raz? Zarejestruj nowe konto klikając w button po lewej stronie
  • Nie pamiętasz hasła? Przypomnij hasło klikając w button po prawej stronie

Wypełnij wniosek, załącz wymagane dokumenty zgodnie ze wskazówkami poniżej:

Ważne:

  • Zapisz wszystkie dokumenty w formacie pdf!
  • Zachowaj podaną niżej kolejność dodawania dokumentów!
  • Zapisz dokumenty wg. podanego schematu!
  • W nazwach plików nie używaj polskich liter!

Kolejność ułożenia dokumentów do wniosku:

  1. CV; zapisz jako TwojeNazwisko.CV (objętość max. 3 strony)
  2. Dorobek naukowy; zapisz jako TwojeNazwisko.lista (objętość max. 5 stron)
  3. Publikacje; TwojeNazwisko.publikacja1, TwojeNazwisko.publikacja2, TwojeNazwisko.publikacja3 (max. 3)
  4. Dokonania badawcze; zapisz jako TwojeNazwisko.dokonanie (max. 2 strony)
  5. Opinia opiekuna; TwojeNazwisko.opinia
  6. Opis planów na przyszły rok; TwojeNaziwsko.plany (max. 2 strony)
  7. Dokumenty dot. Stypendium wyjazdowego; TwojeNazwisko.wyjazd_program, TwojeNazwisko.wyjazd_osrodek, TwojeNazwisko.wyjazd_zaproszenie
  8. Oświadczenie o zmianie nazwiska; TwojeNazwisko.zmiana, znajdziesz w plikach do pobrania – wypełnij i załącz skan

  1. Wniosek gotowy do wysyłki? Potwierdź zapisanie wniosku. Zamknięcie okna spowoduje jego automatyczną wysyłkę do FnP
  2. Wydrukuj wniosek elektroniczny oraz wszystkie załączniki (z wyjątkiem tekstów publikacji)  i przekaż do Działu Nauki – zbierzemy wymagane podpisy Władz i  prześlemy  na adres Fundacji
  3. Gotowe!

Pomoc: Potrzebujesz pomocy przy wypełnianiu wniosku? Szczegółową instrukcję znajdziesz tu.

 Jeśli w instrukcji nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zadzwoń do koordynatora programu START (tel.: +22 845 95 11) lub skontaktuj się z nami (klik kontakt p.3).