Nabór wniosków w konkursie SPUB – na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego i specjalnej infrastruktury informatycznej

 

 

INSTYTUCJA FINANSUJĄCA

Ministerstwo Edukacji i Nauki

 

CEL KONKURSU

W ramach konkursu można sfinansować:

  • utrzymanie aparatury naukowo-badawczej lub stanowiska badawczego (SPUB), unikatowych w skali kraju,
  • utrzymanie specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).

 

WAŻNE TERMINY

Nabór wniosków trwa do dnia 31 sierpnia 2021 r.

Celem oceny poprawności formalnej przygotowanego wniosku oraz uzyskania stosownych zgód wewnętrznych, gotowy wniosek należy przesłać do Działu Nauki najpóźniej do dnia  24 sierpnia 2021 r.

 

WAŻNE INFORMACJE

  • Wnioski składane w systemie ZSUN/OSF.
  • Rozporządzenie dostępne jest na stronie MEiN.
  • Jeden wniosek może dotyczyć jednej aparatury albo infrastruktury.
  • Nie ma limitu możliwych do złożenia przez jednostkę wniosków.

 

SPOSÓB SKŁADANIA WNIOSKÓW

MEiN wymaga złożenia wniosku w postaci elektronicznej w systemie ZSUN/OSF,  dostępnym  pod  adresem:  https://osf.opi.org.pl wraz z wymaganymi oświadczeniami do dnia 31 sierpnia 2021 r.

Jednostki UJCM zainteresowane udziałem w konkursie proszę o przekazanie do Działu Nauki:

  • do dnia 17 sierpnia 2021 r.:
  • roboczej wersji wniosku (wersja elektroniczna przesłana w postaci pliku PDF na adres opiekuna konkursu w Dziale Nauki lub poprzez dostęp do systemu ZSUN/OSF),
  • wydrukowanego i podpisanego Formularza zgłoszenia projektu krajowego.
  •  do dnia 24 sierpnia 2021 r. ostatecznej wersji części A wniosku – opcja „Podpis cyfrowy” – w postaci pliku PDF i wersji papierowej (podpisanej przez kierownika projektu i kierownika jednostki) oraz ostatecznej wersji całego wniosku w postaci pliku PDF i wersji papierowej (podpisanej przez kierownika projektu i kierownika jednostki).

 

Całość sprawdzonej i podpisanej dokumentacji należy dostarczyć do Sekcji Programów Krajowych, ul. Podwale 3, pok. 4, w nieprzekraczalnym terminie 24 sierpnia br. Dział Nauki nie gwarantuje możliwości właściwego procedowania dla wniosków złożonych po terminie.

 

Za złożenie wersji elektronicznej wniosku do MEiN odpowiada wnioskodawca. Wysłanie wniosku przez system jest operacją nieodwracalną, uniemożliwiającą dokonanie późniejszych zmian. W związku z powyższym wniosek w formie elektronicznej należy wysłać dopiero po uzyskaniu podpisów władz uczelni. Informacje o zatwierdzeniu wniosku przez władze UJ CM zostaną przekazane przez opiekuna konkursu w DN.

 

 

 

Kontakt