Kierownik:
dr Aleksandra Mikołajczyk-Cichońska
Kierownik Sekcji ds. Etyki Badań Naukowych
e-mail: aleksandra.mikolajczyk-cichonska@uj.edu.pl, komisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl
tel.: 532 407 751, 12 433 27 95
pok. nr 028, parter
- nadzór, koordynacja i weryfikacja prac biura w zakresie kompleksowej obsługi; administracyjnej Komisji Bioetycznej UJ, Komisji ds. Etyki Badań Naukowych UJCM, procesu ubezpieczenia eksperymentów medycznych;
- protokołowanie posiedzeń Komisji Bioetycznej UJ
- ocena formalna wniosków składanych do Komisji Bioetycznej UJ oraz wsparcie Badaczy
w procesie ich przygotowania;
- współpraca i konsultacje w obrębie Działu Nauki oraz z innymi jednostkami UJCM;
- współpraca i konsultacje z innymi komisjami bioetycznymi, wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.
mgr Joanna Sałówka
stanowisko: Starszy specjalista
e-mail: joanna.plucinska@uj.edu.pl; komisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 433 27 39
pok. nr 027, parter
- kompleksowa obsługa administracyjna Komisji Bioetycznej UJ;
- ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji Bioetycznej UJ;
- organizacja i koordynowanie prawidłowego przebiegu posiedzeń Komisji;
- udział w posiedzeniach Komisji oraz przygotowanie projektów uchwał opinii i akceptacji podejmowanych przez Komisje;
- współpraca z wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych;
- współpraca z działami kompetencyjnymi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów, w tym
z Odwoławczą Komisją Bioetyczną;
- przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
- przygotowywanie aktów wewnętrznych regulujących organizację i pracę obu Komisji.
mgr Anna Synowska
stanowisko: Starszy referent
e-mail: anna.synowska@uj.edu.pl; komisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 433 27 43
pok. nr 027, parter
- kompleksowa obsługa administracyjna Komisji Bioetycznej UJ;
- ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji Bioetycznej UJ;
- udział w posiedzeniach Komisji oraz przygotowanie projektów opinii i akceptacji zmiany warunków prowadzenia badania, które uzyskało pozytywną opinię Komisji;
- współpraca z wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych;
- współpraca z działami kompetencyjnymi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów, w tym
z Odwoławczą Komisją Bioetyczną;
- przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
- przygotowywanie aktów wewnętrznych regulujących organizację i pracę obu Komisji.
mgr inż. Ewelina Czerkas
stanowisko: Starszy specjalista
e-mail: ewelina.czerkas@uj.edu.pl; eksperymenty@cm-uj.krakow.pl
tel.: 695 605 482
pok. nr 027, parter
- kompleksowa obsługa procesu pozyskiwania indywidualnych polis OC dla prowadzonych eksperymentów medycznych przez pracowników UJCM;
- pomoc w pozyskiwaniu środków na finansowanie polisy OC;
- współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym za pośrednictwem Brokera Ubezpieczeniowego w celu uzyskania indywidualnej polisy OC dla eksperymentów medycznych;
- dbanie o proces aneksowania bieżących umów polis oraz obsługa nowych indywidualnych polis OC dla eksperymentów medycznych;
- przekazywanie gotowych polis OC i aneksów dla badaczy UJCM.
mgr Magdalena Smoleń
stanowisko: Samodzielny referent
e-mail: magdalena1.smolen@uj.edu.pl; kebn@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 433 27 54
pok. nr 027, parter
- kompleksowa obsługa administracyjna Komisji ds. Etyki Badań Naukowych UJ CM;
- ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji ds. Etyki Badan Naukowych UJCM;
- organizacja i koordynowanie prawidłowego przebiegu posiedzeń obu Komisji;
- udział w posiedzeniach obu Komisji, protokołowanie ich przebiegu oraz przygotowanie projektów uchwał opinii i akceptacji podejmowanych przez Komisje;
- współpraca z działami kompetencyjnymi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów;
- przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
- przygotowywanie aktów wewnętrznych regulujących organizację i pracę obu Komisji.