Zespół Sekcji ds.Etyki Badań Naukowych CM

Kierownik:

dr Aleksandra Mikołajczyk-Cichońska

Kierownik Sekcji ds. Etyki Badań Naukowych CM

e-mail: aleksandra.mikolajczyk-cichonska@uj.edu.plkomisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl

tel.: 532 407 751, 12 433 27 95
pok. nr 028, parter

 

  • nadzór, koordynacja i weryfikacja prac biura w zakresie kompleksowej obsługi; administracyjnej Komisji Bioetycznej UJ, Komisji ds. Etyki Badań Naukowych UJ CM, procesu ubezpieczenia eksperymentów medycznych;
  • protokołowanie posiedzeń Komisji Bioetycznej UJ;
  • ocena formalna wniosków składanych do Komisji Bioetycznej UJ oraz wsparcie Badaczy w procesie ich przygotowania;
  • współpraca i konsultacje w obrębie Centrum Zarządzania Projektami oraz z innymi jednostkami UJ CM;
  • współpraca i konsultacje z innymi komisjami bioetycznymi, wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.

 

mgr Joanna Sałówka

stanowisko: Starszy specjalista

e-mail: joanna.plucinska@uj.edu.plkomisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl

tel.: 12 433 27 39
pok. nr 027, parter

 

  • kompleksowa obsługa administracyjna Komisji Bioetycznej UJ;
  • ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji Bioetycznej UJ;
  • organizacja i koordynowanie prawidłowego przebiegu posiedzeń Komisji;
  • udział w posiedzeniach Komisji oraz przygotowanie projektów uchwał opinii podejmowanych przez Komisje;
  • współpraca z wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych;
  • współpraca z działami kompetencyjnymi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów, w tym
    z Odwoławczą Komisją Bioetyczną;
  • przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
  • przygotowywanie aktów wewnętrznych regulujących organizację i pracę Komisji.


mgr Anna Synowska

stanowisko: Starszy referent

e-mail: anna.synowska@uj.edu.plkomisja_bioetyczna@cm-uj.krakow.pl

tel.: 12 433 27 43
pok. nr 027, parter

 

  • kompleksowa obsługa administracyjna Komisji Bioetycznej UJ;
  • ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji Bioetycznej UJ;
  • udział w posiedzeniach Komisji oraz przygotowanie projektów akceptacji zmiany warunków prowadzenia badania, które uzyskało pozytywną opinię Komisji;
  • współpraca z wnioskodawcami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych badań klinicznych;
  • współpraca z działami kompetencyjnymi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów, w tym
    z Odwoławczą Komisją Bioetyczną;
  • przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
  • przygotowywanie aktów wewnętrznych regulujących organizację i pracę Komisji.

 

mgr Dorota Krasoń

stanowisko: Starszy referent

e-mail: eksperymenty@cm-uj.krakow.pldorota.rudnik@uj.edu.pl

tel.: 695 605 482
pok. nr 027, parter

 

  • kompleksowa obsługa procesu pozyskiwania indywidualnych polis OC dla prowadzonych eksperymentów medycznych przez pracowników UJCM;
  • pomoc w pozyskiwaniu środków na finansowanie polisy OC;
  • współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym za pośrednictwem Brokera Ubezpieczeniowego w celu uzyskania indywidualnej polisy OC dla eksperymentów medycznych;
  • dbanie o proces aneksowania bieżących umów polis oraz obsługa nowych indywidualnych polis OC dla eksperymentów medycznych;
  • przekazywanie gotowych polis OC i aneksów dla badaczy UJCM.

 

mgr Magdalena Smoleń
stanowisko: Samodzielny referent

e-mail: magdalena1.smolen@uj.edu.plkebn@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 433 27 54
pok. nr 027, parter

 

  • kompleksowa obsługa administracyjna Komisji ds. Etyki Badań Naukowych UJ CM;
  • ocena kompletności dokumentacji składanej do Komisji ds. Etyki Badan Naukowych UJ CM;
  • organizacja i koordynowanie prawidłowego przebiegu posiedzeń Komisji;
  • protokołowanie przebiegu posiedzeń Komisji oraz przygotowanie projektów uchwał opinii i akceptacji podejmowanych przez Komisje;
  • współpraca z działami kompetencyjnymi oraz firmami zewnętrznymi w zakresie finansowym;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie opiniowanych projektów;
  • przygotowanie umów cywilnoprawnych dla członków Komisji oraz recenzentów zewnętrznych;
  • przygotowywanie aktów wewnętrznych regulujących organizację i pracę Komisji.