Projekty

Wsparcie studentów SKN Epigenetyki i Nanotechnologii w medycynie w zakresie podniesienia ich kompetencji na arenie międzynarodowej poprzez udział w projektach naukowych oraz tutoring rówieśniczy



Instytucja Finansująca: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oficjalna strona projektu: Link
Okres realizacji: 2025-07-01 – 2026-09-30
Całkowita wartość projektu: 244 152,00 zł
Kwota dla UJ CM: 244 152,00 zł
Konkurs: Zaproszenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego do składania ofert w ramach projektu pt. „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności” Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Program FERS 2021-2027

Kierownik: Opiekun merytoryczny Projektu: dr Paulina Dudzik
E-mail kierownika: paulina.dudzik@uj.edu.pl
Osoba do kontaktu: mgr inż. Barbara Sporek
Telefon osoby do kontaktu: 532 409 579
E-mail osoby do kontaktu: barbara.sporek@uj.edu.pl
Jednostka: Zakład Biochemii Nowotworów, Katedra Biochemii Lekarskiej WL
Telefon do jednostki: 12 422-7400 w.33


Opis projektu:

Głównym celem projektu jest podniesienie kluczowych kompetencji 4 studentek III i IV roku kierunku lekarskiego, zaangażowanych w działalność koła naukowego SKN EPIGENIUSZ poprzez zaangażowanie w prowadzenie badań naukowych oraz wdrożenie systemu peer tutoringu w ramach edukacji rówieśniczej. Nadrzędnym założeniem projektu jest udział studentek w wyjazdach międzynarodowych takich jak wizyta studyjna oraz 5 prestiżowych konferencji międzynarodowych w celu podniesienia szeregu kompetencji i umiejętności.

Uczestniczki w ramach realizacji Projektu nabędą kompetencje zgodne z zakładanymi celami działań projektowych. m.in. Kompetencje związane z prowadzeniem badań naukowych; Kompetencje w zakresie komunikacji naukowej i prezentacji międzynarodowej w języku angielskim – obejmujące umiejętność przygotowania i prezentowania wyników badań w środowisku międzynarodowym; Kompetencje interpersonalne, etyczne i kulturowe – odnoszące się do pracy zespołowej, odpowiedzialności badawczej, poszanowania różnorodności kulturowej oraz zasad etyki naukowej; Kompetencje organizacyjne i projektowe – obejmujące planowanie, koordynację i realizację zadań projektowych, zarządzanie czasem i zasobami oraz umiejętność pracy w środowisku interdyscyplinarnym; Kompetencje merytoryczne i dydaktyczne.

 

#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie

Informujemy o możliwości zgłaszania do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Uczelni z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON”. Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za  pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej): 1) poczty tradycyjnej - w formie listownej na adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,  2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Instytucji Pośredniczącej: /MIR/SkrytkaESP lub /NCBiR/SkrytkaESP.



Powrót >